Ako na siete: copywriting
Kurzom sprevádza Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot a Jak na sítě
Naučte sa zaujať užívateľov na sociálnych sieťach. Ako písať pre ľudí, ktorí nechcú čítať? A ako predávať ľuďom, ktorí na siete neprišli nakupovať? Zjednodušte si písanie textov tým, že sa naučíte základy copywritingu na sociálne siete. Celý popisok
konzultantka v odbore sociálnych médií
Eliška je jedna z najskúsenejších marketingových lektoriek v Česku. Viac než 12 rokov učí firmy, ako používať sociálne siete. Jej hlavným cieľom je naučiť čo najviac ľudí pracovať s týmito službami, nebáť sa ich a využiť ich na lepšie výsledky. Má za sebou viac ako 800 firemných či verejných seminárov a workshopov pre viac než 11 000 poslucháčov. Mala to potešenie pracovať pre spoločnosti RENOMIA, Prague.eu, CzechTourism, Človek v tiesni, Johnson & Johnson, Unipetrol, Česká sporiteľňa, O2 Czech Republic, ČVUT, Rossmann, innogy, Charita Česká republika, ČSOB a ďalšiedesiatky skvelých klientov. Spoločne s Michelle Losekoot v roku 2019 vydala knižný bestseller Ako na siete, ktorého sa predalo už viac ako 35 tisíc exemplárov. Pravidelne spolu organizujú školenie Ako na siete, ktoré je dostupné aj v digitálnej verzii. Zároveň Eliška natáča rovnomenný podcast, kam si pozýva zaujímavých hostí z praxe. Založila tiež semestrálny projekt Social Media Akadémia. Pôsobí v porotách marketingových súťaží, moderuje a prednáša na odborných konferenciách. Okrem iných cien získali s Michelle v roku 2020 ocenenie Osobnosti digitálneho marketingu WebTop100.
Digitálna vyprávačka na voľnej nohe
Je spoluautorkou troch bestsellerov, kníh Bez jablka (2016), Jak na sítě (2019) a Ztracenné (2023). Vedie kurzy kreatívnych techník a obsahového marketingu. Stojí za projektmi Posviťsi.cz, Plnykecky.cz alebo Nestereo.com. Píše najčítanejší český newsletter o kreativite 3Ká. Pomáhala s komunikáciou mnohým českým i svetovým značkám, napr. Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever alebo Nestlé. Je držiteľkou dvoch cien Fénix content marketing, Zlatého středníku a titulu Osobnosť digitálneho marketingu 2020.
Autorská dvojica Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot
Autorská dvojica Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot spolu pod značkou Jak na sítě tvoria už od roku 2016. Preškolili viac ako20 tisíc účastníkov z malých i veľkých firiem, nadnárodných korporácií, z neziskového sektora aj zo štátnych inštitúcií. Sú autorkami najpredávanejšej českej knihy o marketingu na sociálnych sieťach Jak na sítě a držiteľkami niekoľkých ocenení, vrátane Osobnosťdigitálneho marketingu roku 2020. Píšu newsletter Síťoviny. www.jaknasite.cz
91 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom