Ako na siete: copywriting

Kurzom sprevádza  Eliška VyhnánkováMichelle Losekoot a Jak na sítě

Vhodné na počúvanie

Naučte sa zaujať užívateľov na sociálnych sieťach. Ako písať pre ľudí, ktorí nechcú čítať? A ako predávať ľuďom, ktorí na siete neprišli nakupovať? Zjednodušte si písanie textov tým, že sa naučíte základy copywritingu na sociálne siete. Celý popisok

Celková dĺžka

26 min

Počet lekcií

12

Hodnotenie
Pridať do plánu
Certifikát absolventa
Neobmedzený prístup
Lektori kurzu
Eliška Vyhnánková

konzultantka v odbore sociálnych médií

Eliška je jedna z najskúsenejších marketingových lektoriek v Česku. Viac než 12 rokov učí firmy, ako používať sociálne siete. Jej hlavným cieľom je naučiť čo najviac ľudí pracovať s týmito službami, nebáť sa ich a využiť ich na lepšie výsledky. Má za sebou viac ako 800 firemných či verejných seminárov a workshopov pre viac než 11 000 poslucháčov. Mala to potešenie pracovať pre spoločnosti RENOMIA, Prague.eu, CzechTourism, Človek v tiesni, Johnson & Johnson, Unipetrol, Česká sporiteľňa, O2 Czech Republic, ČVUT, Rossmann, innogy, Charita Česká republika, ČSOB a ďalšiedesiatky skvelých klientov. Spoločne s Michelle Losekoot v roku 2019 vydala knižný bestseller Ako na siete, ktorého sa predalo už viac ako 35 tisíc exemplárov. Pravidelne spolu organizujú školenie Ako na siete, ktoré je dostupné aj v digitálnej verzii. Zároveň Eliška natáča rovnomenný podcast, kam si pozýva zaujímavých hostí z praxe. Založila tiež semestrálny projekt Social Media Akadémia. Pôsobí v porotách marketingových súťaží, moderuje a prednáša na odborných konferenciách. Okrem iných cien získali s Michelle v roku 2020 ocenenie Osobnosti digitálneho marketingu WebTop100.


Michelle Losekoot

Digitálna vyprávačka na voľnej nohe

Je spoluautorkou troch bestsellerov, kníh Bez jablka (2016), Jak na sítě (2019) a Ztracenné (2023). Vedie kurzy kreatívnych techník a obsahového marketingu. Stojí za projektmi Posviťsi.czPlnykecky.cz alebo Nestereo.com. Píše najčítanejší český newsletter o kreativite 3Ká. Pomáhala s komunikáciou mnohým českým i svetovým značkám, napr. Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever alebo Nestlé. Je držiteľkou dvoch cien Fénix content marketing, Zlatého středníku a titulu Osobnosť digitálneho marketingu 2020.


Jak na sítě

Autorská dvojica Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot

Autorská dvojica Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot spolu pod značkou Jak na sítě tvoria už od roku 2016. Preškolili viac ako20 tisíc účastníkov z malých i veľkých firiem, nadnárodných korporácií, z neziskového sektora aj zo štátnych inštitúcií. Sú autorkami najpredávanejšej českej knihy o marketingu na sociálnych sieťach Jak na sítě a držiteľkami niekoľkých ocenení, vrátane Osobnosťdigitálneho marketingu roku 2020. Píšu newsletter Síťoviny. www.jaknasite.cz 

Hodnotenie kurzu

91 %

16 hodnotenie
11x
4x
0x
1x
0x

Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom


a buďte prvý, kto pridá recenziu.
Často kladené otázky
Čaká vás záverečný test, ktorý preverí, čo ste sa naučili. Za absolvovaný kurz získate certifikát o absolvovaní. Test môžete skúšať aj viackrát, takže žiadny stres.

Stačí v záverečnom teste získať aspoň 80%. Certifikát zostane uložený pri absolvovanom kurze kedykoľvek pripravený na stiahnutie.

Je to doklad o tom, že na sebe pracujete viac, ako je bežné. To vám pomôže vyniknúť medzi ďalšími ľuďmi, ktorí majú zálusk na rovnaké pracovné miesto, alebo v rámci sebeprezentácie. Najlepšie využijete certifikát vo svojom životopise (napr. na Linkedin a Jobs.cz) alebo ako vytlačený dokument medzi vašimi ďalšími vzdelávacími úspechmi.

Áno, lekcie môžete študovať opakovane, tiež ich môžete preskakovať a následne sa k nim vracať. Či už kurz ukončíte úspešne alebo neúspešne, môžete ho ľubovoľne opakovať.

Dúfame, že sa toto nestane. Keby ale predsa, zaručujeme vám vrátenie peňazí bez uvedenia dôvodu do 14 dní od zakúpenia kurzu.