Chytrá marketingová stratégia

Kurzom sprevádza  Michal Krutiš

Naučte sa, ako vytvoriť komplexnú marketingovú stratégiu na propagáciu firmy, nielen na internete.

zdarma

Celková dĺžka

1:00 hod

Počet lekcií

19

Hodnotenie
Pridať do plánu
Certifikát absolventa
Neobmedzený prístup
Na čo sa kurz zameriava

Predstavte si svoju firmu ako dom vo veľkom meste. Vaši zákazníci prichádzajú jednotlivými ulicami a každý z nich má svoju vlastnú cestu k vám. Podobne je to aj na webe. Ak na správne online marketingové kanály (ulice) umiestnite svoj obsah, dokážete priviesť nových zákazníkov až k vám.

Ak sa staráte o marketing svojej firmy, tento kurz vám pomôže. Naučím vás, ako premýšľať o svojom marketingu a ako vytvoriť fungujúci marketingový systém na podporu vášho podnikania. Vytvoríte si chytrejšiu marketingovú stratégiu.

Spoznáte svoju cieľovú skupinu. Vymyslíte persóny, spoznáte ich nákupný proces a aj použitím frameworku STDC pripravíte funkčné marketingové scenáre. Budete vedieť, kde a čo máte zákazníkom hovoriť, aby nezablúdili a mali dôvod prísť až k vám.

Kurz predstaví niektoré kroky pri príprave marketingovej stratégie a marketingového plánu:

  • Cieľová skupina a persóna  
  • Obsahy -> Rázcestníky -> Scenáre  
  • Framework STDC - SEE THINK DO CARE  
  • Prepojenie rôznych marketingových prístupov do celku  
  • Príklady z praxe 
Celý popisok

Osvojíte si nasledujúce zručnosti
Lektori kurzu
Michal Krutiš

Online marketingový stratég

Michal pomáha firmám s chytrejším online marketingom. Prepája branding s obsahovým a výkonnostným marketingom. Živí sa poradenstvom v online marketingu od roku 2003. Pracoval v niekoľkých online marketingových agentúrach a spoluzaložil agentúru H1.cz. Teraz je online marketingový konzultant na voľnej nohe.

Podľa Michala sa marketéri príliš zameriavajú na jednotlivé úlohy, kanály, ciele, ale nepremýšľajú o svojej marketingovej stratégii komplexne.

Hodnotenie kurzu

92 %

1 080 hodnotenie
759x
230x
61x
18x
12x

Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom


Tereza D.

Jednoduché a stručné, děkuji :)


Martina K.

Jasně a svěže podané téma, děkuji :-)


Pavel F.

Děkuju za kurz. Čtvrtá otázka v závěrečném testu je myslím špatně formulovaná: "Co nepatří mezi hlavní části marketingové strategie?" Nemělo by tam být spíše slovo "patří"?

Často kladené otázky
Čaká vás záverečný test, ktorý preverí, čo ste sa naučili. Za absolvovaný kurz získate certifikát o absolvovaní. Test môžete skúšať aj viackrát, takže žiadny stres.

Stačí v záverečnom teste získať aspoň 80%. Certifikát zostane uložený pri absolvovanom kurze kedykoľvek pripravený na stiahnutie.

Je to doklad o tom, že na sebe pracujete viac, ako je bežné. To vám pomôže vyniknúť medzi ďalšími ľuďmi, ktorí majú zálusk na rovnaké pracovné miesto, alebo v rámci sebeprezentácie. Najlepšie využijete certifikát vo svojom životopise (napr. na Linkedin a Jobs.cz) alebo ako vytlačený dokument medzi vašimi ďalšími vzdelávacími úspechmi.

Áno, lekcie môžete študovať opakovane, tiež ich môžete preskakovať a následne sa k nim vracať. Či už kurz ukončíte úspešne alebo neúspešne, môžete ho ľubovoľne opakovať.