Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Ako na siete: copywriting
Kurzom sprevádza Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková a Jak na sítě
Naučte sa zaujať užívateľov na sociálnych sieťach. Ako písať pre ľudí, ktorí nechcú čítať? A ako predávať ľuďom, ktorí na siete neprišli nakupovať? Zjednodušte si písanie textov tým, že sa naučíte základy copywritingu na sociálne siete. Celý popisok
Digitálna vyprávačka na voľnej nohe
Je spoluautorkou troch bestsellerov, kníh Bez jablka (2016), Jak na sítě (2019) a Ztracenné (2023). Vedie kurzy kreatívnych techník a obsahového marketingu. Stojí za projektmi Posviťsi.cz, Plnykecky.cz alebo Nestereo.com. Píše najčítanejší český newsletter o kreativite 3Ká. Pomáhala s komunikáciou mnohým českým i svetovým značkám, napr. Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever alebo Nestlé. Je držiteľkou dvoch cien Fénix content marketing, Zlatého středníku a titulu Osobnosť digitálneho marketingu 2020.
konzultantka v odbore sociálnych médií
Eliška je jedna z najskúsenejších marketingových lektoriek v Česku. Viac než 12 rokov učí firmy, ako používať sociálne siete. Jej hlavným cieľom je naučiť čo najviac ľudí pracovať s týmito službami, nebáť sa ich a využiť ich na lepšie výsledky. Má za sebou viac ako 800 firemných či verejných seminárov a workshopov pre viac než 11 000 poslucháčov. Mala to potešenie pracovať pre spoločnosti RENOMIA, Prague.eu, CzechTourism, Človek v tiesni, Johnson & Johnson, Unipetrol, Česká sporiteľňa, O2 Czech Republic, ČVUT, Rossmann, innogy, Charita Česká republika, ČSOB a ďalšiedesiatky skvelých klientov. Spoločne s Michelle Losekoot v roku 2019 vydala knižný bestseller Ako na siete, ktorého sa predalo už viac ako 35 tisíc exemplárov. Pravidelne spolu organizujú školenie Ako na siete, ktoré je dostupné aj v digitálnej verzii. Zároveň Eliška natáča rovnomenný podcast, kam si pozýva zaujímavých hostí z praxe. Založila tiež semestrálny projekt Social Media Akadémia. Pôsobí v porotách marketingových súťaží, moderuje a prednáša na odborných konferenciách. Okrem iných cien získali s Michelle v roku 2020 ocenenie Osobnosti digitálneho marketingu WebTop100.
Autorská dvojica Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot
Autorská dvojica Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot spolu pod značkou Jak na sítě tvoria už od roku 2016. Preškolili viac ako20 tisíc účastníkov z malých i veľkých firiem, nadnárodných korporácií, z neziskového sektora aj zo štátnych inštitúcií. Sú autorkami najpredávanejšej českej knihy o marketingu na sociálnych sieťach Jak na sítě a držiteľkami niekoľkých ocenení, vrátane Osobnosťdigitálneho marketingu roku 2020. Píšu newsletter Síťoviny. www.jaknasite.cz
92 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Moc pěkný kurz jako úvod do problematiky se základními body k dalšímu rozvoji.
Super, rychlé a přehledné vysvětlení podstaty
Top, výstižné , stručné!🩷