Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Ako sa dostať na schôdzku pomocou telefonátu 2 - mentálna príprava
Kurzom sprevádza Radek Viktor Haštaba
Na kurze sa dozviete, ako naladiť seba samého na akvizičné telefonovanie, pretože je to jedna z najdôležitejších veličín, ktorá pri telefonátoch tohto druhu obyčajne rozhoduje - avšak je často zanedbávaná. Celý popisok
Zameriame sa aj na prácu s emóciami pomocou biochémie tela. V neposlednom rade sa dozviete, ako sa nenechať psychicky zraziť na kolená.
V kurze sa naučíte:
- Ako sa mentálne pripraviť na akvizičné telefonovanie, pretože vnútorný stav je pre úspech úplne zásadný.
- Ako sa naladiť na telefonovanie – dlhoročné „ladenie” na deň „D”/ladenie v predvečer volacieho dňa, necháme psychiku pracovať cez noc v náš prospech/naladenie sa ráno, než začneme volať, aby sme boli v optimálnom rozpoložení.
- Ako sa nenechať ovplyvniť negatívnymi reakciami.
Kurz je určený pre:
- tých z vás, ktorí ste zamestnaní ako aktívni obchodníci „lovci” a potrebujete získavať nových zákazníkov,
- tých z vás, ktorí riadite obchodný tím a chcete ho podporiť, inšpirovať a vo výsledku zvýšiť jeho výkon,
- tých z vás, ktorí ste na voľnej nohe a potrebujete získavať nových zákazníkov,
- tých z vás, ktorí trénujete akvizičné telefonovanie a chcete sa inšpirovať inými prístupmi a pohľadmi na túto tému,
- tých z vás, ktorí sa chcete sami zdokonaliť v telefonovaní a dosahovať výsledky.
Osnova kurzu
Všetky lekcie sú prístupné7 lekcií · 31 min
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyKonzultant a lektor - akvizičná činnosť a mentálna príprava
Radek Haštaba má 20 rokov obchodnej praxe, a to od práce v „prvej“ línii až po akvizície nadnárodných spoločností. V akvizíciách je stále aktívny a pôsobí tiež ako konzultant a lektor v odbore získavania nových zákazníkov so špecializáciou na akvizičné telefonáty, vedenie akvizičných rokovaní, prehlbovanie obchodných zručností a mentálnu prípravu. S firemnými tímami pracuje dlhodobo a chodí s nimi do praxe s cieľom zvýšiť ich výkon. Jeho seminármi alebo dlhodobými programami prešli stovky účastníkov a desiatky firemných tímov z firiem ako T-MOBILE, Salamander, Logio alebo HOCHTIEF, s ktorými pracoval či stále pracuje na základe zadania na mieru, väčšinou na obchodno-strategické témy a zvýšenie výkonu tímov či jednotlivcov.
91 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
srozumitelné, vč. podkladů a příkladů z praxe
Skvele 👌
Super kurz, veľmi poučné :)