Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Analýza kľúčových slov
Kurzom sprevádza GroupM Nexus a Pavel Pajkrt
Chcete zistiť, aké otázky vyhľadávajú ľudia najčastejšie na internete? Potrebujete vedieť, o čo sa zaujímajú a aké majú preferencie? Radi by ste sa naučili s výslednými dátami ďalej pracovať a stavať na nich svoju marketingovú stratégiu? Celý popisok
Naučíte sa, ako získať kompletnú analýzu kľúčových slov priamo pre svoj web. Lepšie poznáte svojich zákazníkov a budete schopní svoje náklady na propagáciu rozložiť efektívnejšie.
Konkrétne sa dozviete:
- Čo je analýza kľúčových slov a prečo je potrebné ju robiť,
- ako analýza kľúčových slov prebieha,
- ako a kde nájsť kľúčové slová relevantné pre váš odbor,
- ako ich triediť, analyzovať a vybrať tie najvhodnejšie,
- ako posudzovať ich konkurenčnosť a tým odhaliť vašich najsilnejších protivníkov,
- kto je vaša cieľová skupina a ako sa na internete správa,
- ako správne vytvoriť štruktúru webu,
- ako výsledky analýzy implementovať.
Pre koho je kurz určený?
- Pre majiteľov menších firiem, ktorí sami spravujú svoj web,
- pre informačných architektov a vedúcich webových projektov,
- pre pracovníkov marketingu a public relations,
- pre webových copywriterov a editorov obsahu,
- pre správcov webov,
- pre SEO konzultantov a linkbuilderov.
Osnova kurzu
Všetky lekcie sú prístupné28 lekcií · 1:56 hod
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyPomáhame firmám rásť v online marketingu
Sme poprednou českou online marketingovou agentúrou, ktorá už od roku 2005 pomáha svojim klientom uspieť na poli internetového marketingu. Pracujeme tak, aby boli naši klienti natoľko spokojní, že nás budú odporúčať ďalej. Veľké úsilie tiež venujeme tomu, aby sme posúvali úroveň internetovej komunikácie našich zákazníkov aj odbornej verejnosti. Viac nájdete na webe H1.cz.“
SEO Team Leader
Pavel Pajkrt pracuje vo firme GroupM Nexus na pozícii SEO Team Leader. Medzi jeho klientov patria Vodafone, ČSOB poisťovňa, Citibank či IKEA. V online marketingu pôsobí už viac ako 10 rokov. V minulosti sa venoval tvorbe webov, dlhodobým aj krátkodobým kampaniam, ale tiež navrhovaniu vernostných programov. Najviac ho baví tvoriť komplexné stratégie a prijímať nové výzvy.
89 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Výborně zpracovaný kurz, který velmi dobře vysvětluje problematiku začátečníkům.
Prehľadné a výstižné, asi má zmysel skôr pre SEO špecialistov, ktorý so spomínanými toolmi už chvíľu pracujú, mnohé už teraz vypadajú úplne inak, ale princípy sú v zásade stále rovnaké. U Open Refine mi trochu chýbala zásadná funkcia clusterizácie rôznych verzií fráz, rovnako n-gramy, kolokácie, subqueries, ale to je spíš pre KWA s väčšou granularitou. Inu, robiť kľúčovku pre celú tak rozsiahlu oblasť ako Vlasová kozmetika (o Kozmetike ako takej ani nehovoriac) je ošemetné, z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že tam sú desaťtisíce relevantných fráz (minimálne pred čistením), takže ak nemáte vopred nejaký model, tak je to pohľad hodne z výšky bez detailov, len tie najhľadanejšie termíny, ale aj to môže byť užitočné.
Dobrý,návodný,logicky strukturovaný, konkrétní kurz