Obsahová stratégia I: Prvé kroky

Kurzom sprevádza  Obsahová agentura

Pritiahnite obsahom k svojej značke nových zákazníkov: efektívne, dômyselne a podľa jasného plánu.

Iba s firemnou licenciou

Celková dĺžka

17 min

Počet lekcií

12

Hodnotenie
Pridať do plánu
Certifikát absolventa
Neobmedzený prístup
Na čo sa kurz zameriava

Na reklamu sú ľudia alergickí a vo väčšine odborov si vaša firma získa lepšie renomé pomocou skvelého obsahu - či už to sú napríklad články, videá alebo príspevky na sociálnych sieťach. Ale ak chcete, aby sa návštevníci na váš web pravidelne vracali a texty sami zdieľali, nestačí tvoriť len náhodný obsah.

Potrebujete presne vedieť, aké informácie vaši zákazníci ocenia, ako majú byť spracované a akým spôsobom ich najlepšie dostať k cieľovej skupine. To všetko vám povie dobre spracovaná obsahová stratégia.

Konkrétne sa dozviete:    

  • Aké sú riziká intuitívneho tvorenia obsahu  
  • V ktorých odboroch je obsahová stratégia nevyhnutná  
  • Ako spoznať kvalitnú obsahovú stratégiu  
  • Čo vám obsahová stratégia prinesie

Pre koho je kurz určený?    

  • Pre každého, kto sa púšťa do svojej prvej obsahovej stratégie  
  • Pre všetkých, ktorí sa chcú v tvorbe obsahových stratégií zlepšiť  
  • Pre manažérov firiem, ktorí zisťujú, či sa im obsahová stratégia vyplatí  
  • Pre zadávateľov, ktorí sa potrebujú ubezpečiť, že je dodaná obsahová stratégia kvalitná.

Vďaka obsahovej stratégii a jej dlhodobému naplňovaniu posilníte povedomie o značke a stanete sa autoritou v odbore. Tiež zvýšite predaj, pretože oslovíte nových zákazníkov a tých súčasných si udržíte.

Urobte prvý krok k obsahovej stratégii a absolvujte tento kurz.

Celý popisok

Osvojíte si nasledujúce zručnosti
Lektori kurzu
Obsahová agentura

Obsahová agentúra

Obsahová agentúra sa špecializuje na dlhodobé dodávanie copywritingových a content marketingových služieb. 15 ľudí sa stará o fungujúci obsah desiatkam klientov od Home Creditu cez CZC.cz po Jablotron. Vedľa tvorby obsahu a obsahových stratégií sa venuje školeniam a konzultáciám - najmä medzi technologickými startupmi v Jihomoravskom inovačnom centre. O svojom know-how sa pravidelne delí tiež na blogu na www.obsahova-agentura.cz.

Hodnotenie kurzu

83 %

43 hodnotenie
19x
16x
4x
4x
0x

Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom


Zuzana F.

Urceny najma pre ludi, ktori o obsahovej strategii este nepoculi.


Petr S.

Pěkné shrnutí a vhled do problematiky. Díky


Andrea B.

******

Často kladené otázky
Čaká vás záverečný test, ktorý preverí, čo ste sa naučili. Za absolvovaný kurz získate certifikát o absolvovaní. Test môžete skúšať aj viackrát, takže žiadny stres.

Stačí v záverečnom teste získať aspoň 80%. Certifikát zostane uložený pri absolvovanom kurze kedykoľvek pripravený na stiahnutie.

Je to doklad o tom, že na sebe pracujete viac, ako je bežné. To vám pomôže vyniknúť medzi ďalšími ľuďmi, ktorí majú zálusk na rovnaké pracovné miesto, alebo v rámci sebeprezentácie. Najlepšie využijete certifikát vo svojom životopise (napr. na Linkedin a Jobs.cz) alebo ako vytlačený dokument medzi vašimi ďalšími vzdelávacími úspechmi.

Áno, lekcie môžete študovať opakovane, tiež ich môžete preskakovať a následne sa k nim vracať. Či už kurz ukončíte úspešne alebo neúspešne, môžete ho ľubovoľne opakovať.

Dúfame, že sa toto nestane. Keby ale predsa, zaručujeme vám vrátenie peňazí bez uvedenia dôvodu do 14 dní od zakúpenia kurzu.