Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Kúzlo elegantného uzavretia obchodu
Kurzom sprevádza Zbyněk Rozbořil
Uzavretie obchodu je podstatnou súčasťou celého obchodného cyklu. Niekedy sú to celkom nervy ako pre zákazníka, tak aj pre obchodníka.
Psychologicky je táto časť nesmierne zaujímavá, pretože je v nej potrebné skĺbiť citlivosť a ohľaduplnosť s jednoznačným ťahom na branku. No a hlavne … uzavretie nemusí byť koncom, ale začiatkom nového obchodu! Ak sa vám podarí u zákazníka vytvoriť skvelý pocit pri uzatvorení obchodu, môžete vyvolať jednak nadväzujúcu sériu zákazníkovho dopytu a po druhé sa môže zákazník stať vašou aktívnou referenciou. V tomto kurze sa naučíte, čo je potrebné pri uzatvorení obchodu zohľadniť, na čo si dať pozor a aké techniky môžete použiť, aby ste jednanie dotiahli do konca.
Svet je plný skvelých nápadov, ale len málo z nich je dotiahných do konca. Svet je plný entuziastických obchodníkov, ktorí sú nadšení pocitom, ktorý vyvolali u zákazníka… ale potom sa ich nápad tak nejak vyparí v neurčitej hmle prísľubov a nádejí. A z nápadu nezostane nič, často len rozhorčenie a sklamanie z toho že „nechápem, prečo si to zákazník nekúpil”. Uzatvorenie obchodu je krásna dôsledná disciplína, ktorá nám aj zákazníkovi pomáha dotiahnuť náš skvelý nápad do konkrétneho konca a realizácie. Spoločne s dobrým pocitom bez manipulácie a tlaku.
V kurze sa naučíte:
- Aké emócie zákazník cíti v momente uzatvorenia obchodu.
- Ako rozpoznať uzatváracie signály a ako ich preklopiť do uzatváracej akcie.
- Ako sa nebáť povedať si o „to svoje” a ako citlivo dotiahnuť celý nákupný proces do úspešného konca.
- Aké techniky je možné použiť, keď zákazník váha alebo vás priamo odmieta.
Kurz je určený pre:
- Profesionálov, ktorí sa chcú naučiť nové, rešpektujúce techniky predaja.
- Profesionálov, ktorí neznášajú vedomie, že MUSIA predávať svoje služby a chceli by sa naučiť ako predávať s minimom tlaku a s dobrým svedomím.
- Pre všetkých, ktorí vedia zistiť potrebu, sú nadšení svojím produktom, ale nevedia ako celé jednanie dotiahnuť do konca.
Osnova kurzu
Všetky lekcie sú prístupné9 lekcií · 37 min
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyzakladateľ a architekt riešení v spoločnosti Development Ateliér
Zbyněk Rozbořil je psychológ, kouč a tréner, je zakladateľom Development Ateliéru (www.developmentatelier.com), butikovej spoločnosti zabezpečujúcej rozvoj zručností a firemných kultúr. Zbyněk sa vo svojom konzultačnom štýle snaží vyvažovať konfrontačný spôsob komunikácie s vnímavosťou a citlivosťou. V jeho portfóliu nájdete malé i veľké firmy, korporácie aj startupy. Vo svojej práci sa snaží inšpirovať k dosiahnutiu maximálne možnej excelencie v podstatných komunikačných zručnostiach. Aj keď je Zbyněk silným introvertom, miluje svojich zákazníkov aj predajné situácie. Za dobu svojej praxe vyvinul unikátny a nenásilný spôsob predaja, ktorý inšpiroval tisíce českých aj zahraničných obchodných profesionálov.
91 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Veľmi oceňujem konkrétne rady - otázky, ktoré určite zakomponujem do praxe. Ďakujem
Jednoduché vysvětlení a příklady použití. Srozumitelná výslovnost a klid. Dobře se to poslouchá. Není to časově náročné a jasně pojmenováno.
Super vysvetlene a prakticke rady, ktere se pokusim vyzkouset v praxi.