Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Leadership I: ako byť sám sebe dobrým šéfom
Kurzom sprevádza Filip Kahoun
Než začnete riadiť ľudí, musíte sa najprv stať dobrým lídrom sám sebe. Inak sa ako šéf budete trápiť a neustále o seba „zakopávať“. S dobre zvládnutým „self-leadershipom“ naopak ľahšie dosiahnete všetky svoje ciele. Celý popisok
Ľudia, ktorí ovládajú umenie self-leadershipu, majú zdravé sebavedomie a vysokú emočnú inteligenciu. Vedia, na čo sú prirodzene talentovaní, a dokážu to skvelo využiť. Vedia sami seba namotivovať a vlastné nadšenie preniesť na ostatných. Nie je teda div, že u druhých majú prirodzenú autoritu a okolie ich právom vníma ako úspešných.
V prvej časti trojdielnej série o leadershipe sa zameriame práve na vedenie seba samého. Odhalíme spoločne tajomstvo self-leadershipu a povieme si, ako byť sám sebe dobrým šéfom.
V tomto kurze získate praktický návod na to, ako:
- poznať svoj osobnostný typ, nájsť svoje silné stránky a konkurenčnú výhodu,
- zistiť, nakoľko ste vhodní na vedúcu pozíciu,
- počúvať svoju intuíciu a lepšie sa rozhodovať,
- zvýšiť svoju emočnú inteligenciu a vďaka tomu aj osobnú charizmu,
- namotivovať seba, aby ste následne dokázali motivovať aj ostatných,
- zvládnuť osobný marketing a dobre sa predať,
- hospodáriť s pozornosťou a energiou, a zachovať si tak duševnú aj fyzickú rovnováhu.
Pre koho je kurz určený?
- Pre všetkých, ktorí chcú naštartovať úspešnú kariéru lídra.
- Pre profesionálnych lídrov, ktorí už riadia tímy a chcú sa zdokonaliť.
- Pre tých, ktorí sa v role šéfa skôr trápia, ale chcú to zmeniť.
Tento kurz je aktualizovanou verziou pôvodného kurzu Leadership I.: ako byť sám sebe lídrom.
Osnova kurzu
Všetky lekcie sú prístupné16 lekcií · 1:02 hod
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyLektor leadershipu a osobného marketingu
Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť rokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.
95 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Skvělý kurz! Doporučuji
Vynikajuce, najlepsi kurz aky som doposial videla👍👍👍
Velká inspirace a náměty na další rozvoj. A ani před 20 lety nebyl Filip tak hrozný šéf, jak popisuje.