Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
![Tetiana Fedorchak](http://assets.seduo.com/support/tetiana-fedorchak.jpg)
Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Kurzom sprevádza Filip Kahoun
Najvzácnejším nástrojom každého lídra je jeho pozornosť. Keď ju uprie zlým smerom alebo ju roztriešti na tisíc kúskov, pohorí. Keď sa však naučí svoju pozornosť efektívne riadiť a dokáže ju presne zacieliť na tých správnych ľudí a strategické úlohy, zvíťa Celý popisok
Kam prúdi naša pozornosť, tam tečie aj naša energia. Rovnako tak platí, že sústredená pozornosť vedie k vyššiemu výkonu a lepším výsledkom. Skúsení lídri dokážu veľmi efektívne hospodáriť so svojou vlastnou aj s tímovou pozornosťou a investujú ju iba tam, kde sa im najlepšie zúročí.
V tretej a poslednej časti série o leadershipe sa zameriame práve na to, ako využiť obrovskú silu svojej pozornosti na naštartovanie (a naplnenie) víťaznej stratégie.
V tomto kurze získate praktický návod na to, ako:
Pre koho je kurz určený?
Umenie leadershipu spočíva v schopnosti riadiť pozornosť. Tí najlepší lídri veľmi dobre vedia, čomu svoju pozornosť venovať a kde s ňou, naopak, neplytvať. Preto sa im veľmi úspešne darí riadiť tímy, firmy alebo celé národy, a niekedy dokonca meniť spoločnosť a svet. Ovládnite aj vy svoju pozornosť a staňte sa lídrom, za ktorým je vidieť skutočné výsledky!
11 lekcií · 25 min
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyLektor leadershipu a osobného marketingu
Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť rokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
velmi obohacující kurz měl by absolvovat každý manažer děkuji
Doporučuji.
Dalsi super kurz od Kahouna. Neviem si predstavit cloveka ktory by nenasiel v jeho kurze nieco co by ho posunulo dalej. Urcite odporucam.