Nastavenie PPC kampaní s analýzou kľúčových slov

Kurzom sprevádza  GroupM Nexus a Martin Matějka

Chcete zistiť, aké typy kampaní by nemali chýbať v PPC účtoch? Neviete, kde začať a ktoré výrazy by ste mali spracovať prioritne? Zistite, aká štruktúra účtov vám pomôže na nič nezabudnúť a ako budete inzerovať naozaj na všetko najdôležitejšie. Celý popisok

20,00 € s DPH

Celková dĺžka

25 min

Počet lekcií

17

Hodnotenie
Pridať do plánu
Certifikát absolventa
Neobmedzený prístup
Na čo sa kurz zameriava

Zistite, aké možnosti inzercie ponúka PPC reklama, aké kampane je nutné mať v každom účte a akým spôsobom premýšľať nad tvorbou reklamného účtu. Ukážeme si príklady, ako pracovať s Analýzou kľúčových slov a ako si jednoducho navrhnúť základnú štruktúru kampaní.

Konkrétne sa dozviete:    

  • Čo by mal obsahovať každý PPC účet,    
  • Ako sa pozerať na údaje z Analýzy kľúčových slov,    
  • Ako štrukturovať PPC účet efektívne,    
  • Ako si rýchlo urobiť vlastný prehľad o vhodnej štruktúre účtu.

Pre koho je kurz určený?    

  • Pre majiteľov menších firiem, ktorí sami spravujú vlastné PPC kampane,    
  • Pre začínajúcich PPCčkárov,    
  • Pre každého, kto sa venuje PPC a hľadá inšpiráciu na kampane.  
Celý popisok

Osvojíte si nasledujúce zručnosti
Lektori kurzu
GroupM Nexus

Pomáhame firmám rásť v online marketingu

Sme poprednou českou online marketingovou agentúrou, ktorá už od roku 2005 pomáha svojim klientom uspieť na poli internetového marketingu. Pracujeme tak, aby boli naši klienti natoľko spokojní, že nás budú odporúčať ďalej. Veľké úsilie tiež venujeme tomu, aby sme posúvali úroveň internetovej komunikácie našich zákazníkov aj odbornej verejnosti. Viac nájdete na webe H1.cz.“


Martin Matějka

Performance Advertising Team Leader

Martin Matějka pracuje vo firme GroupM Nexus na pozícii Performance Advertising Team Leader. Medzi jeho klientov patria Česká poisťovňa, Generali poisťovňa, Košík.cz, Kulina.cz. V online marketingu pôsobí viac ako 5 rokov. Skúsenosti nazbieral nielen v PPC, ale aj v oblasti tvorby webov, SEO a UX. Najviac ho baví tvoriť komplexné stratégie a prijímať nové výzvy.

Hodnotenie kurzu

88 %

75 hodnotenie
47x
16x
10x
0x
2x

Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom


Kamila H.

Kurz je bohužel nezáživný, lektor čte monotónně text. V otázce č. 3 je v textu chyba.


Andrea B.

*****


Miroslav H.

Kurz je fajn pro člověka, který neočekává průvodce naklikáním reklamy, spíše ukazuje principy. Což nakonec těm, co hledali naklikání, může pomoci o trochu víc a kouknout se na věc z nadhledu.

Často kladené otázky
Čaká vás záverečný test, ktorý preverí, čo ste sa naučili. Za absolvovaný kurz získate certifikát o absolvovaní. Test môžete skúšať aj viackrát, takže žiadny stres.

Stačí v záverečnom teste získať aspoň 80%. Certifikát zostane uložený pri absolvovanom kurze kedykoľvek pripravený na stiahnutie.

Je to doklad o tom, že na sebe pracujete viac, ako je bežné. To vám pomôže vyniknúť medzi ďalšími ľuďmi, ktorí majú zálusk na rovnaké pracovné miesto, alebo v rámci sebeprezentácie. Najlepšie využijete certifikát vo svojom životopise (napr. na Linkedin a Jobs.cz) alebo ako vytlačený dokument medzi vašimi ďalšími vzdelávacími úspechmi.

Áno, lekcie môžete študovať opakovane, tiež ich môžete preskakovať a následne sa k nim vracať. Či už kurz ukončíte úspešne alebo neúspešne, môžete ho ľubovoľne opakovať.

Dúfame, že sa toto nestane. Keby ale predsa, zaručujeme vám vrátenie peňazí bez uvedenia dôvodu do 14 dní od zakúpenia kurzu.