Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Osobný marketing: 3 v 1
Kurzom sprevádza Filip Kahoun
Ľudia, ktorí vedia, ako si robiť chytrý osobný marketing a vedia sa profesionálne prezentovať, mávajú oveľa lepšie kariérne vyhliadky aj vyšší spoločenský kredit. Naučte sa postaviť svoju silnú osobnú značku a zdravo sa presadiť. Celý popisok
Mnoho ľudí dáva znamienko rovnosti medzi osobný marketing a nebotyčnú samochválu. To je však veľký omyl. V našej kultúre je okázalé nafukovanie sa a hlasitá osobná reklama nielen slepou uličkou, ale priam spoločenskou popravou. Naopak, chytrý osobný marketing, ktorý vedie k úspechu, stojí predovšetkým na úžitku pre druhých a jeho nevtieravej komunikácii.
Tento trojdielny seriál prepojený do jediného kurzu je praktickým návodom, ako si postaviť silnú osobnú značku a zdravo sa presadiť. V práci, na trhu aj v živote.
Čo sa v kurze dozviete?
- Ako si vybudovať pozitívny imidž a silný osobný príbeh.
- Ako si robiť kariérny marketing a úspešne sa predať v zamestnaní.
- Ako sa profesionálne prezentovať v sociálnych médiách.
Pre koho je kurz určený?
- Pre všetkých, ktorí sa chcú naučiť, ako sa v dnešnej dobe dobre predať.
- Pre zamestnancov, ktorí chcú naštartovať svoj kariérny rast.
- Pre podnikateľov, ktorí potrebujú propagovať svoju osobnú (či firemnú) značku.
- Pre manažérov, ktorí bojujú s náborom nováčikov a potrebujú rozbehnúť aktívny „employer branding“.
- Pre každého, kto nechce zapadnúť v dnešnom informačnom smogu a má odvahu vystúpiť z radu.
Osnova kurzu
Všetky lekcie sú prístupné44 lekcií · 3:54 hod
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyLektor leadershipu a osobného marketingu
Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť rokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.
95 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Vynikající obsah a skvěle zpracované téma kterému dal Filip stravitelnou formu.
Hezky pojaté, srozumitelně prezentované a uspořádané. Těším se další kurzy
Velmi pozitivně hodnotím nejen obsah, ale i prezentaci!