Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Osobný marketing I.: Ako si vybudovať pozitívny image
Kurzom sprevádza Filip Kahoun
Budovanie osobnej image nie je len obľúbenou hračkou zo sveta celebrít. Týka sa doslova každého z nás. To, ako nás ostatní vnímajú a ako o nás hovoria, totiž veľmi silno ovplyvňuje náš osobný úspech. Celý popisok
Ľudia, ktorí vedia, ako ovládať svoj imidž, obvykle zbierajú veľa bodov v kariérnom aj súkromnom živote.
Každý človek sa podvedome snaží zanechávať ten najlepší dojem. Máme totiž v sebe hlboko zakorenenú túžbu po uznaní ostatných ľudí. Často to však robíme metódou pokus – omyl bez toho, aby sme tušili, čo naozaj zaberá. Pritom stačí poznať niekoľko základných princípov, ktoré môžu výrazne vylepšiť našu spoločenskú povesť a posilniť našu osobnú značku.
V prvej časti tejto minisérie na tému osobného marketingu sa zameriame práve na to, ako vzniká náš spoločenský imidž, čo ho utvára a ako sa dá meniť.
Tento kurz vám ponúkne praktický návod na to, ako:
- zistiť základný profil a identitu vašej osobnej značky,
- nájsť vašu konkurenčnú výhodu,
- zvýšiť vašu osobnú charizmu,
- pracovať so svojím vzhľadom a využívať princíp „obal predáva“,
- postaviť svoj silný osobný príbeh.
Kurz je určený pre:
- všetkých, ktorí chcú vedieť dobre sa predať,
- každého, komu nie je ľahostajné, ako pôsobí na druhých,
- tých, ktorí chcú preniknúť do tajov osobného marketingu.
Náš osobný imidž je jedným z najcennejších vecí, ktoré v živote máme. Dobrou správou je, že ho môžeme z veľkej časti ovládať. Máme skrátka možnosť rozhodnúť sa, aký dojem zanecháme. Naučte sa, ako pracovať s imidžom vašej osobnej značky, aby on zase pracoval pre vás!
Osnova kurzu
Všetky lekcie sú prístupné18 lekcií · 1:13 hod
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyLektor leadershipu a osobného marketingu
Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť rokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.
95 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Zaujimave prepojenie znalosti o marketingu znacky so schopnostou sa predat. Rozhodne dobre investovany cas.
Zajímavě podané, není nudné
Pecka.