Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Osobný marketing II.: Ako sa úspešne predať v práci
Kurzom sprevádza Filip Kahoun
Dobrá práca, ktorá nie je dobre predaná, ako by ani neexistovala. Väčšina z nás však nie je zvyknutá robiť si okázalú reklamu. Odvádzame mlčky kvalitnú prácu, venujeme jej kopu času, ale nikto o tom poriadne nevie. Celý popisok
Takže plat nič moc a vyhliadky na kariérny rast zrovna tak. Čo teda robiť, aby sme sa dokázali v našom zamestnaní lepšie predať a dosiahli ocenenie?
Je takmer umenie robiť si reklamu, ktorá dobre funguje, a pritom nepôsobí ako nehanebná samochvála (s nepeknou vôňou). V prvom rade platí, že vaším najlepším marketingom je ten, ktorý vám robia ostatní. A keď k tomu ešte dokážete pridať nenásilnú sebaprezentáciu, úspech na seba nenechá dlho čakať.
V druhej časti tejto minisérie na tému osobného marketingu sa zameriame práve na to, ako si ľahko zabezpečíte, aby vás propagovali ostatní a ako tento „hygienický základ“ osobného marketingu navyše korunovať vlastnou chytrou reklamou.
Tento kurz vám ponúkne praktický návod na to ako:
- sa prezentovať na trhu práce
- sa predať na prijímacom pohovore
- vyzerajú základy osobného marketingu v každom zamestnaní
- predávať dovnútra firmy svoje úspechy a ako presadiť zaujímavé nápady
- sa vyhnúť najväčším zabijákom pracovnej reputácie
- vyrobiť počas pár minút profesionálnu prezentáciu.
Pre koho je kurz určený?
- pre všetkých, ktorí sa chcú dobre predať vo svojom zamestnaní
- pre každého, komu záleží na kariérnom a platovom postupe
- pre tých, ktorí chcú preniknúť do tajov osobného marketingu.
Už dávno neplatí, že kvalitný tovar nepotrebuje žiadnu reklamu. V dnešnom informačnom smogu potrebuje reklamu každý produkt, služba alebo človek. Naučte sa, ako si robiť v práci dobrú reklamu, aby ste dostali náležité uznanie! Platovo, kariérne aj reputačne…
Osnova kurzu
Všetky lekcie sú prístupné13 lekcií · 1:19 hod
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyLektor leadershipu a osobného marketingu
Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť rokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.
94 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Super, ďakujem
Velice poučné a poutavé
Zajímavé informace podané srozumitelnou formou, praktická ukázka obsluhy powerpointu je příjemný bonus. Chyběla mi ovšem pasáž věnovaná tomu, co dělat a jak prezentovat negativní výsledky