Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.

Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Kurzom sprevádza Filip Kahoun
Dobrá práca, ktorá nie je dobre predaná, ako by ani neexistovala. Väčšina z nás však nie je zvyknutá robiť si okázalú reklamu. Odvádzame mlčky kvalitnú prácu, venujeme jej kopu času, ale nikto o tom poriadne nevie. Celý popisok
Takže plat nič moc a vyhliadky na kariérny rast zrovna tak. Čo teda robiť, aby sme sa dokázali v našom zamestnaní lepšie predať a dosiahli ocenenie?
Je takmer umenie robiť si reklamu, ktorá dobre funguje, a pritom nepôsobí ako nehanebná samochvála (s nepeknou vôňou). V prvom rade platí, že vaším najlepším marketingom je ten, ktorý vám robia ostatní. A keď k tomu ešte dokážete pridať nenásilnú sebaprezentáciu, úspech na seba nenechá dlho čakať.
V druhej časti tejto minisérie na tému osobného marketingu sa zameriame práve na to, ako si ľahko zabezpečíte, aby vás propagovali ostatní a ako tento „hygienický základ“ osobného marketingu navyše korunovať vlastnou chytrou reklamou.
Tento kurz vám ponúkne praktický návod na to ako:
Pre koho je kurz určený?
Už dávno neplatí, že kvalitný tovar nepotrebuje žiadnu reklamu. V dnešnom informačnom smogu potrebuje reklamu každý produkt, služba alebo človek. Naučte sa, ako si robiť v práci dobrú reklamu, aby ste dostali náležité uznanie! Platovo, kariérne aj reputačne…
13 lekcií · 1:19 hod
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyLektor leadershipu a osobného marketingu
Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť rokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Po delší době opravdu zajímavý a neotřelý kurz osobního seberozvoje. Mnoho praktických doporučení a něco, co mi dává smysl. Zdá se současně, že mluvíte z vlastní zkušenosti Filipe a je to znát. Od chvíle, co jsem přednášku shlédl přemýšlím, co bych mohl ze své práce lépe prodat a jak to odprezentovat. Také mě zaujalo zapisování si úspěchů.
“Michale, díky moc! Mám radost, že Vás muj kurz inspiroval;-)“
Doporučuji.
Super, ďakujem