Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.

Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Kurzom sprevádza Filip Kahoun
Sociálne siete dnes predstavujú najvyššiu ligu osobného marketingu. Sú otvorenou bránou do sveta médií, kde už sa nehrá len o pozornosť vášho okolia, ale celého trhu. Celý popisok
Tí najlepší z najlepších pozbierali na sieťach tak početné publikum, že by sa o tom mohlo snívať aj najsledovanejším globálnym televíziám. Uspieť však môže takmer každý! Chce to len vedieť ako a mať dostatok vytrvalosti…
Profesionálne zvládnutá sebaprezentácia v sociálnych médiách nie je zďaleka len o zbere „lajkov“ a budovaní zvučného mena vo verejnom priestore. Dokáže vám výdatne pomôcť napríklad so zháňaním nových klientov alebo pri nábore nováčikov do tímu, môže vám otvoriť nové kariérne či obchodné príležitosti, podporiť predaj vašich produktov, urobiť vám dobrú reklamu v zamestnaní a v neposlednom rade aj zvýšiť tržnú cenu vašej osobnej značky.
V treťom a záverečnom dieli seriálu o chytrom osobnom marketingu sa zameriame práve na to, ako sa presadiť na sociálnych sieťach a vyťažiť maximum z ich obrovského potenciálu.
Tento kurz vám ponúkne praktický návod ako:
Pre koho je kurz určený?
15 lekcií · 1:21 hod
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyLektor leadershipu a osobného marketingu
Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť rokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Kurz byl nabytý praktickými znalostmi a návody jak uspět v mediálním světě
Skvěle zpracovaný kurz. Rozhodně doporučuji ke studiu.
Jsko vždy skvělý.