Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Predajné techniky: ako ovplyvniť nákupné rozhodovanie
Kurzom sprevádza Viktor Kostický
Chcete sa v obchode posunúť na vyššiu úroveň? Pridajte poznatky vplyvu, vychádzajúce z vedeckých výskumov behaviorálnej ekonómie a psychológie.
Poznatky behaviorálnej ekonómie a psychológie vplyvu na nákupné rozhodnutia sa už bežne využívajú vo svete e-commerce, alebo v marketingu. Ale je to tak aj v obchodných stretnutiach? Skôr by som povedal, že v oblasti obchodných stretnutí, v hovorenom slove, tieto poznatky sú iba na začiatku. Možno je to tým, že sa jedná o rýchlo prebiehajúce situácie, oproti oblastiam, kde čas na dizajnovanie je dostupný a preto je to náročnejšie. Taktiež prispôsobenie do situácií hovoreného slova je odlišné. Či je dôvod jeden alebo druhý, faktom je, že využitie v obchodných stretnutiach, cold calloch, obchodných emailoch ale aj vo vyjednávaní, je veľký a dopad na výsledky môže byť zásadný.
V kurze sa naučíte:
- Ako nepredávať iba benefity, ale šikovne vytiahnúť emóciu straty a problémy, ak sa nákup neudeje
- Využitie pocitu, ktorý každý človek vníma, že nám niečo ubehne
- Ako behom pár sekúnd znížiť neistotu zákazníka
- Spôsob účinného nasadenia chrobáka do mysle zákazníka
- Vedecké výskumy vplyvu reciprocity a ich netradičné využitie v obchode
- Ako zvýšiť pocit spolupatričnosti
- Prečo a ako využívať prirovnania a metafory
Kurz je určený:
- obchodníkom, ktorí chcú na základe vedy zvýšiť svoju úspešnosť
- manažérom, majiteľom, podnikateľom a ostatním, ktorí sa chcú dostať na vyšší level v schopnosti ovplyvniť druhú stranu
Osnova kurzu
Všetky lekcie sú prístupné9 lekcií · 51 min
Konzultant obchodu a leadershipu
Viktor sa ako konzultant a tréner špecializuje najmä na seniorných obchodníkov a na kooperácie v obchode a vo vyjednávaniach, keď spravidla ide o veľa. Venuje sa aj oblasti leadershipu, kde sa zaoberá témami ega a vplyvu. V svojej práci sa drží 2 dôležitých zásad: práca na projektoch, ktoré ho bavia a s kľúčovými ľuďmi, ktorí sú zanietení. Predtým roky viedol tímy a obchodné oddelenia hlavne v nadnárodných korporáciách v IT sektore. Okrem toho pravidelne publikuje odborné články v médiách ako Forbes, Czech & Slovak Leaders a iné. www.viktorkosticky.com
92 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
perfektný kurz, ďakujem
Super kurz.
Srozumiteně podané.