Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Ako získavať nových zákazníkov navolávaním 1 - praktická príprava
Kurzom sprevádza Radek Viktor Haštaba
Na kurze sa dozviete konkrétny návod a inšpiráciu ako osloviť telefónom nových zákazníkov tak, aby ste sa v prvej fáze vôbec dostali na obchodnú schôdzku. Ako si robiť zoznamy pre akvizičné volania, vrátane prípravy podkladov. Celý popisok
Tiež sa dozviete o konkrétnej štruktúre praxou overeného a funkčného „vzorca“ akvizičného telefonátu a v neposlednom rade o následnej po-telefónnej starostlivosti o potenciálneho klienta, pretože prvým telefonátom sa nič nekončí. Práve naopak.
V kurze sa naučíte:
- dve najdôležitejšie zásady akvizičného telefonovania,
- ako vyzerá funkčný, rokmi preverený vzorec akvizičného telefonátu a aké sú jeho zásady,
- aké sú základné situácie, ktoré v telefonátoch nastávajú, a ako konkrétne ich riešiť,
- ako sa na akvizičné telefonovanie pripraviť z pohľadu podkladov,
- ako postupovať pri po-telefónnej starostlivosti, pretože telefonátom sa nič nekončí – práve naopak.
Kurz je určený pre:
- tých z vás, ktorí ste zamestnaní ako aktívni obchodníci „lovci” a potrebujete získavať nových zákazníkov,
- tých z vás, ktorí riadia obchodný tím a chcú ho podporiť, inšpirovať a vo výsledku zvýšiť jeho výkon,
- tých z vás, ktorí ste na voľnej nohe a potrebujete získavať nových zákazníkov,
- tých z vás, ktorí trénujete akvizičné telefonovanie a chcete sa inšpirovať inými prístupmi a pohľadmi na túto tému,
- tých z vás, ktorí sa chcete sami zdokonaliť v telefonovaní a dosahovať výsledky.
Osnova kurzu
Všetky lekcie sú prístupné8 lekcií · 34 min
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyKonzultant a lektor - akvizičná činnosť a mentálna príprava
Radek Haštaba má 20 rokov obchodnej praxe, a to od práce v „prvej“ línii až po akvizície nadnárodných spoločností. V akvizíciách je stále aktívny a pôsobí tiež ako konzultant a lektor v odbore získavania nových zákazníkov so špecializáciou na akvizičné telefonáty, vedenie akvizičných rokovaní, prehlbovanie obchodných zručností a mentálnu prípravu. S firemnými tímami pracuje dlhodobo a chodí s nimi do praxe s cieľom zvýšiť ich výkon. Jeho seminármi alebo dlhodobými programami prešli stovky účastníkov a desiatky firemných tímov z firiem ako T-MOBILE, Salamander, Logio alebo HOCHTIEF, s ktorými pracoval či stále pracuje na základe zadania na mieru, väčšinou na obchodno-strategické témy a zvýšenie výkonu tímov či jednotlivcov.
93 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Kurz byl stručný, jasný a srozumitelný.
Jednotlivé lekce svou délkou ideální, pro udržení soustředění dobře rozfázované.
Pro uvedení do problematiky skvělá volba.
Nápomocné v komunikácii v praxi.
.