Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Starostlivosť o kontakty a základné princípy prerastania do organizácie
Kurzom sprevádza Zbyněk Rozbořil
Starostlivosť o sieť kontaktov je nenápadnou, preventívnou a mimoriadne dôležitou obchodnou disciplínou. Ľudia, ktorí vedia pozorne a systematicky sa starať o svojich zákazníkov, si môžu vybudovať nesmierne produktívny okruh verných klientov. Celý popisok
A pomocou dôkladnej starostlivosti o nich sa môžu dostať do pozície, kedy nemusia robiť aktívny predaj, ale predávajú pomocou skvele vybudovanej referencie. Jedno zo zlatých pravidiel obchodu hovorí, že starostlivosť o súčasného zákazníka je finančne a energeticky výhodnejšia než besné lovenie nových kontaktov. V tomto kurze si ukážeme kľúčové odporúčanie pre dlhodobú starostlivosť o klienta.
Po svete chodí toľko zaujímavých ľudí! Len pomyslite na to, aký benefit by to pre vás malo, ak by ste sa dokázali prepojiť so všetkými pre vás zaujímavými ľuďmi. Dokážete si predstaviť to množstvo inšpirácie? Poďte v tomto kurze pochopiť hlavné princípy budovania siete (networkingu) a starostlivosti o kontakty. Nájdete tu niekoľko praktických návodov na to, ako kontakt nadviazať a ako sa oňho starať. Pevne dúfame, že sa vám podarí na základe uvedených rád a odporúčaní vybudovať sieť, ktorá bude fungovať nielen obchodne, ale hlavne ľudsky. Sieť, ktorá bude plná pozitívnej a inšpirujúcej energie!
V kurze sa naučíte:
- Ako nadviazať prvý kontakt so zákazníkom a ako sa oňho ďalej starať
- Aké sú praktické odporúčania pre starostlivosť o vzťah s klientom
- Ako nehrať v predaji na jednu kartu, ale prerásť do celej organizácie.
Kurz je určený pre:
- Profesionálov, ktorí sa chcú naučiť nové, rešpektujúce techniky predaja.
- Profesionálov, ktorí chcú prerásť do organizačnej štruktúry zákazníka a ktorí chcú rozšíriť svoju sieť kontaktov u zákazníka a systematickejšie sa starať o celú spoločnosť, s ktorou obchodujú.
- Pre tých, ktorí chcú zvládnuť nadväzovanie prvého kontaktu a zlepšiť sa v zručnostiach budovania siete, tzv. networkingu.
Osnova kurzu
Všetky lekcie sú prístupné17 lekcií · 49 min
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyzakladateľ a architekt riešení v spoločnosti Development Ateliér
Zbyněk Rozbořil je psychológ, kouč a tréner, je zakladateľom Development Ateliéru (www.developmentatelier.com), butikovej spoločnosti zabezpečujúcej rozvoj zručností a firemných kultúr. Zbyněk sa vo svojom konzultačnom štýle snaží vyvažovať konfrontačný spôsob komunikácie s vnímavosťou a citlivosťou. V jeho portfóliu nájdete malé i veľké firmy, korporácie aj startupy. Vo svojej práci sa snaží inšpirovať k dosiahnutiu maximálne možnej excelencie v podstatných komunikačných zručnostiach. Aj keď je Zbyněk silným introvertom, miluje svojich zákazníkov aj predajné situácie. Za dobu svojej praxe vyvinul unikátny a nenásilný spôsob predaja, ktorý inšpiroval tisíce českých aj zahraničných obchodných profesionálov.
89 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Velmi zajímavé a přínosné
.
Dobrá inspirace jak se více rozvíjet.