Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.

Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Kurzom sprevádza Martina Málková
Ako si udržať klienta a nového získať? A ako budovať dobré meno firmy a udržať ju v povedomí nielen klientov, ale aj konkurencie? Profesionáli na telefónnych linkách klientských centier sú jedným z kľúčov k úspechu. Celý popisok
Zákaznícka starostlivosť je marketing. Keď sa robí dobre, robí značku. A, naopak, tá zle odvedená môže znamenať aj stratu zákazníka. Klient si môže dovoliť čokoľvek, ale operátor by mal čokoľvek zvládnuť.
Tento kurz je čo najviac praktický. V každej lekcii nájdete modelový hovor, na ktorom si vždy rozoberieme a ukážeme zásadné zručnosti operátora. Na konkrétnych príkladoch si ukážeme, ako by mala vyzerať profesionálna komunikácia. Naučíte sa, ako zvládať komunikáciu so zákazníkom tak, aby cítil, že je v dobrých rukách.
Čo sa ďalej naučíte?
Lektorka komunikačných zručností
Lektorka komunikačných zručností, asertivity alebo napríklad riešení konfliktov. Pracovné skúsenosti zbierala v odboroch, ako je obchod, cestovný ruch až po zábavný priemysel. Pôsobila na mnohých pozíciách v súkromných firmách a korporáciách. Od roku 2010 sa naplno venuje profesii lektora. Po absolvovaní výcviku koučovania v systemickom prístupe, o koučovacie zručnosti rozšírila aj svoj lektorský štýl. Spolupracovala a spolupracuje so spoločnosťami, ako sú napríklad INNOGY, a.s., GENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNA, a.s., UPC, s.r.o., NAKIT, s.p., Univerzita Palackého, a zároveň pôsobím ako externý lektor Gradua – CEGOS, s.r.o.
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Uvítala bych přidání 1 lekce, kde bude více ukázek, jak by neměl vypadat tel. rozhovor a jak by to mělo být správně.
.
jako základ dobrý