Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Náročné komunikačné situácie
Kurzom sprevádza Olga Lošťáková
Získajte praktické tipy na predchádzanie emočným únosom; podanie kritiky; ústretové odmietnutie; reakcie na útočné výroky či zvládnutie manipulativnych hier. Celý popisok
Prekáža vám kolega, ktorý vás svojím správaním ruší pri práci? Alebo vás nielen ruší, ale dokonca vážne ohrozuje váš pracovný výkon, napríklad neskoro odovzdanými dokumentmi či v nedostatočnej kvalite? Máte pocit, že s vami druhí manipulujú, ale neviete, ako manipuláciu naozaj rozpoznať a ako na ňu reagovať? Bývate preťažení, pretože sa vám nedarí druhých odmietať?
V tomto kurze sa dozviete praktické techniky a tipy, ako postupovať v rôznych náročných situáciách – ako podať negatívnu spätnú väzbu, aby sa druhý nenahneval, ako odmietnuť a byť pritom ústretový, ako reagovať na útočné výroky či kritiku alebo ako sa nenechať vtiahnuť do manipulatívnych hier. Okrem nefunkčných postupov však spoznáte aj možné postupy efektívne – získate istotu, pilier, o ktorý sa budete môcť vo svojich konkrétnych náročných situáciách oprieť.
Zameriame sa nielen na samotné komunikačné techniky, ale aj na to, aby ste tieto techniky dokázali využiť v praxi. Často sa totiž stáva, že ľudia teóriu poznajú, ale potom ju v kontakte s nepríjemným jedincom nevedia využiť.
V kurze sa naučíte:
- ako emócie ovplyvňujú našu komunikáciu,
- ako emócie vo vzťahoch využívať efektívne,
- ako predísť emočným únosom,
- aké prístupy obvykle k náročným komunikačným situáciám volíte,
- ako nadviazať vzťah s ľuďmi rôznych osobnostných typov,
- praktické tipy pre náročné komunikačné situácie:
- ako odmietnuť a pôsobiť ústretovo,
- ako poskytnúť negatívnu spätnú väzbu a zachovať vzťah,
- ako rozpoznať a reagovať na manipuláciu,
- ako reagovať na útočné výroky a kritiku.
Kurz som doplnila praktickými cvičeniami, doplnkovými materiálmi a odkazmi na zaujímavé a inšpiratívne videá.
Kurz je určený pre tých, ktorí:
- chcú načerpať inšpiráciu na zvládanie bežných náročných komunikačných situácií,
- chcú poznať lepšie sami seba aj druhých ľudí,
- chcú pochopiť, ako komunikovať, aby dosiahli obojstranne prijateľné dohody,
- nechcú sa nechať ovládať emóciami a následne ľutovať vyrieknuté slová a svoje činy.
Osnova kurzu
Všetky lekcie sú prístupné11 lekcií · 43 min
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyLektorka, psychologička a koučka
Školeniam soft skills (prezentácia, komunikácia, emočná inteligencia, manažérske zručnosti) sa venuje od roku 2007. Je spoluautorkou kníh „Obchodná a manažérska prezentácia“ (Grada, 2010) a „Ako získať úspech, pokoj a vyrovnanosť v hektickej súčasnosti“ (Grada, 2017). Je držiteľkou ocenení LIGS AWARDS: Osobnosť vzdelávania dospelých 2014. Spoločne s Radkou Loja prevádzkuje úspešný web osobného rozvoja mindtrix.cz
94 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Velmi konkretny kurz s prijemným podaním.
Kurz byl v pořádku. Jednotlivé vzory, videa bych zařadila jako součást jednotlivých lekcí, aby nebylo nutné se vracet a klikat a otevírat na youtube nebo další soubory.
Zrozumiteľne spracovaná téma náročnej komunikácie. Reálne príklady ma uviedli lepšie do problematiky. Poznámky z kurzu si uložím a budem sa k nim určite vracať. Pre mňa osobne dôležitý poznatok, poznať svoj zákonník , aj zákonník druhých. Tiež viackrát spomenuté, neber si to osobne a nemaj domnienky. Poznatky využijem nielen v práci, ale aj v súkromnom živote. Kurz určite odporúčam.