Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
5:28
Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Kurzom sprevádza Ján Uriga
⅓ zákazníkov stačí jedna negatívna skúsenosť a dajú vášmu produktu vale. Naopak 75 % zákazníkov je ochotných zaplatiť viac, keď získajú dobrú zákaznícku skúsenosť. Zistite, ako na to, aby sa k vám zákazníci vracali a s radosťou vás odporúčali. Celý popisok
Čo majú spoločné Netflix, Amazon, Tesla, Hilton? Zákazníci ich milujú a radi sa o svoju skúsenosť delia so svetom v recenziách. Ako to? Zmienené firmy totiž presne vedia, čo ich zákazníci chcú. Ponúkajú im len relevantné produkty a dokážu svojim produktom vyčarovať úsmev na tvári, príjemný zážitok a milé spomienky.
Ak hľadáte recept na úspešnú firmu, ku ktorej sa spokojní zákazníci vracajú a privádzajú ďalších, ste tu správne. Lektor, dlhoročný konzultant medzinárodných firiem, vás zoznámi s pojmom zákaznícka skúsenosť (customer experience, CX), vysvetlí, čo si skontrolovať a ako zistiť, či ste na dobrej ceste.
Okrem konkrétnych čísel a návodov sa tešte aj na príklady firiem, ktoré si so zákazníkmi notujú a vďaka tomu sú nielen obľúbené, ale aj finančne úspešné.
V kurze sa dozviete:
11 lekcií · 1:00 hod
Špecialista inovácií a riadení zmien
Asertívny optimista zameraný na oblasti change managementu a inovácií. Verím v model bionic organisation, kde moderné technológie spolupracujú s človekom na vytvorení riešení zlepšujúce kvalitu života. Mám tú možnosť prakticky denne zúžitkovať svoje PhD. štúdium psychológie v oblasti rozhodovacích procesov lídrov, napr. v aplikácii behaviorálnej ekonómie. Vyhľadávam možnosti objavovať nové miesta kultúry, ktoré obohacujú zabehnuté pohľady. Nájdete ma na Linkedin.
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Zajímavé téma. Pro mne nový úhel pohledu týkající se zákaznické spokojenosti.
“Dekuji vam Jano za zhodnoceni. Vazim si, ze jste si tam nasla jiny uhel pohledu a sla tou cestou. At se vam povede co nejvice navodu prevest do praxe“
Díky, osvěžil jsem si některé termíny...
“Dekuji Martine za to, ze jste venoval nekolik sekund feedbacku. Vazim si toho a povzbuzuje me to v dasim zlepsovani se. Hodne zdaru.“
Ochutnávka a základní typy jak pracovat s tématem CX.
“Ano, presne tak byl format koncipovan. Dekuji za podeleni se s vasi zkusenosti s kurzem Tomasi. At vam prinese navod na uspech.“